I'm still on standby mode. The baby still comfortably sitting in the womb. She decided to celebrate raya in my tummy. It's ok, dear. Tell me earlier if you want to come out. So, I can set myself mentally and physically more...:-). The doctor did not encourage for induce since it's only 1cm dilated(based on last Wednesday check-up). Tunggu je la..

So, here we are on the 1st Syawal, celebrating Syawal with only us. I don't mind as long as my precious ones are with me. Kesian kt bebudak je la..especially Muhriz asik tanye..-bile kita nk pegi rumah tok abah?, bile nak blk kampung? saya nak pegi beraya..sian dia..huhu..

A day before raye, I managed to prepare some raya dishes for ourselves such as nasi impit, kuah kacang, ayam masak merah, triffle without swiss roll, sayur lodeh (bibik masak), rendang (outsource to my bro MIL..initially I supposed to pay the cost but end up it's FOC..thanks ye makcik, really appreciate it..)..sumenya sedap belaka..dapat la jugak merasa juadah raya tahun ni..ngehehe..

The raya nite, we went to PKNS Complex. I need to grab a baju raya for me since I didn't bought any for myself. Ingatkan dh beranak dulu b4 raya..hehe..I got a baju cost only rm40..ok la tuh..buat begambar je..bukan nye ke mana pon..!!.

Walaupun x blk kampung, dapat juga tgk muka org2 d
i kampung. Thanks to the webcam technology..:-)..terase mcm kami berada di london pulak siap ber webcam bagai..

So, this raya eve:-
1) We did not blk kampung as usual
2) No raya visit to anywhere as at 1.48pm
3) Nobody beraya with us as at 1.48pm.
4) I cooked most of the raya dishes!!..tis one is really out of norm!!


Selamat Hari Raya to all my dear friends.. Minta Maaf Zahir batin and sorry for all my wrongdoings..direct or indirectly.


Salam Sayang dari kami gg,saiful,muhriz,iman..and the baby
in the tummy!!..





Comments (7)

On September 20, 2009 at 5:28:00 PM GMT+8 , LITTLE DEWA said...

slamat hari raya! baby kuar esok kot? heeeee... aku doakan sume ok insya allah :)
btw, color theme kite sama lah - maroon! :)

 
On September 20, 2009 at 9:07:00 PM GMT+8 , gjie said...

due date sok..tp mcm ade haran overdue jer...:p

 
On September 20, 2009 at 9:08:00 PM GMT+8 , gjie said...

*haran=harapan. typo error..:p

 
On September 24, 2009 at 12:29:00 PM GMT+8 , N I N I E said...

slamat hr raya beb.. maaf zahir batin.. xper, beraya kat memana sama aje, asalkan sihat sejahtera sentiasa..

smoga proses bersalin berjalan lancar..

 
On September 29, 2009 at 8:41:00 AM GMT+8 , mfa said...

hi gg.. wahhh.. baby raya nih.. besh nyaaa..
at least dpt makan ketupat bagai kan.. oklah tuh dia pun nak merasa gak dlm perut tuh..
gg.. slamat hari raya maaf zahir batin, hopefully tak terlambat ye..
semoga semuanya OK!!

 
On October 4, 2009 at 7:15:00 AM GMT+8 , Sasha Farina said...

dah selamat ke? :) Selamat Hari Raya G!

 
On October 5, 2009 at 10:45:00 AM GMT+8 , gjie said...

sha,
alhamdulillah, aku da slamat bersalin..:-)..